Subaruova napredna tehnologija pomoći u vožnji

    • Subaru vjeruje u sveobuhvatnu sigurnost i stalnim unapređenjima smanjuje mogućnost nesreća. Zato smo razvili i napredan sustav pomoći u vožnji nazvan Subaru EyeSight. Sustav koristi dvije kamere u boji koje daju trodimenzionalnu sliku te imaju izvrsnu sposobnost prepoznavanja objekata, slično ljudskom vidu. Na snimkama ovih kamera EyeSight prepoznaje oblik, brzinu i udaljenost automobila, motocikala, bicikala i pješaka. Otkrije li moguću opasnost sustav obavještava vozača te po potrebi aktivira kočioni sustav kako bi se izbjegle nezgode. Sustav EyeSight i ostale poboljšane sigurnosne karakteristike povećavaju osjećaj sigurnosti u kojem se uživa vozeći se u novom Outbacku.

      EyeSight nudi dva tipa tehnologija:
      Driver Assist koji vam pomaže usredotočiti se na cestu i Accident Prevention kojim se izbjegavaju nesreće.

    Driver Assist

    • Adaptive Cruise Control

    • Novi sustav EyeSight ne ograničava se samo na održavanje postavljene brzine poput tradicionalnog sustava Cruise Control (automatsko podešavanje brzine vožnje, tempomat). Otkrije li prisutnost vozila ispred Adaptive Cruise Control, prateći razmak između vozila i brzinu vozila ispred, mijenja brzinu vašeg vozila kako bi se zadržao siguran razmak. Sustav upravlja motorom, prijenosom i kočnicama kako bi se postavljena brzina prilagodila prometu u širokom rasponu od 0 do 180 km/h. Kreiran za vožnju po auto-cesti i cestama namijenjenim isključivo za promet motornih vozila, Adaptive Cruise Control prepoznaje prisutnost vozila ispred kao i njegova kočiona svijetla te se prilagođava gustom prometu na auto-cesti kako bi osigurao najveću moguću učinkovitost u potrošnji goriva, sigurnost i udobnost tijekom dugih putovanja.

    • Lane Sway Warning i Lane Departure Warning

    • Sustav Lane Sway Warning prepoznaje kad vozilo počne vrludati i zanositi se na cesti to jest skretati sa svog smjera vožnje te tada daje zvučni i svjetlosni signal. Ovaj sustav aktivira se pri brzinama većim od 60 km/h. Ako pri vožnji od 50 km/h mijenjate smjer vožnje, sustav Lane Departure Warning upozorava vas svjetlosnim i zvučnim signalima.

    • Lead Vehicle Start Alert

    • Kad stojite u koloni sustav EyeSight prepoznaje kad se promet ponovno pokrene, a sustav Lead Vehicle Start Alert obavještava vozača zvučnim i svjetlosnim signalom.

    Sprečavanje nesreća

    • Pre-collision Braking System

    • U slučaju skorog sudara s vozilom ili bilo kojom drugom preprekom Pre-collision Braking System obavještava vozača svjetlosnim i zvučnim signalima. Ne reagira li vozač, sustav automatski aktivira kočioni sustav kako bi se smanjio udar ili čak potpuno izbjegao sudar. Pokuša li vozač izbjeći sudar skretanjem, Pre-collision Brake Assist može pomoći i u tom slučaju.

    • Pre-collision Throttle Management

    • Kad vozilo miruje i sustav EyeSight uoči prepreku ispred, a vozilo je u stupnju prijenosa prema naprijed umjesto prema natrag, Pre-collision Throttle Management šalje brojne zvučne i svjetlosne signal te smanjuje snagu motora kako bi se izbjegao frontalni sudar.

    • Pre-collision Steering Assist

    • Prepozna li mogući frontalni sudar Pre-collision Steering Assist pomaže vozaču da skrene i izbjegne sudar.

    Ilustracija iznad: vidno polje EyeSightea.
    EyeSight je sustav pomoći u vožnji koji ne mora savršeno funkcionirati u svim uvjetima vožnje. Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu vožnju u skladu s prometnim propisima. Učinkovitost sustava ovisi o mnogim čimbenicima poput stanja vozila, atmosferskih i prometnih prilika. Sve detalje o funkcioniranju i ograničenjima sustava EyeSight, uključujući i one koji su naznačeni na ovim stranicama, naći ćete u Priručniku za vozača.
    Sustav EyeSight može prepoznati samo objekte visine bar 1 metar od podloge stoga se ne mogu prepoznati djeca čija je visina niža od metra. Nadalje, ovisno o nizu uvjeta postoje slučajevi u kojima EyeSight neće prepoznati objekte.
    Pre-collision Braking System ne mora intervenirati u svakoj situaciji. Ovisno o razlici u brzini u odnosu na objekte, o njihovoj visini i drugim uvjetima, sustav EyeSight može ne prepoznati potrebne uvjete kako bi radio na najbolji način.