Aktivna sigurnost: Symmetrical AWD je DNK Subarua

    STALNI POGON NA SVA ČETIRI KOTAČA

    Tehnologiju Symmetrical AWD razvili smo zahvaljujući njenim posebnim elementima: vodoravno postavljenom motoru SUBARU BOXER s klipovima vodoravno suprotstavljenim i simetričnom pogonu na sva 4 POGONSKA KOTAČA. Subaru se usredotočio na taj sustav kako bi tržištu ponudili najbolje u pogledu stabilnosti, aktivne sigurnosti i voznih karakteristika. Taj jedinstveni sustav nalazi se u središtu našeg istraživanja i razvoja, još od prve limuzine s pogonom na sva četiri kotača u svijetu, prije četrdeset godina. Cijeli je sustav raspoređen simetrično oko uzdužne osi vozila. Motor BOXER razvili smo tako da smo napravili što je moguće niže težište i to blizu središta samog vozila. Iznimne performanse, koje omogućuje bolja uravnoteženost tog sustava združene su u vrhunskom pogonu na sva četiri kotača, AWD, koji sprečava nagibanje i ljuljane vozila i tako osigurava maksimalnu stabilnost i udobnost.

    MOTOR BOXER

    Savršena struktura motora BOXER s vodoravnim, nasuprotno postavljenim klipovima, osigurava ugodnu vožnju. Parovi cilindara postavljeni pod kutem od 180° i okrenuti su prema gredi motora te se kreću u suprotnim smjerovima čime se smanjuju vibracije i osigurava jednoličan rad. Motor u cijelom opsegu rada radi bez napora, a vozaču pruža snažan i trenutan odziv. Struktura motora takva je da su njegove dužina i visina manji u usporedbi s klasičnim motorima, a time je manja i masa. Nadalje, u usporedbi s drugim tipovima motora, BOXER je postavljen niže, a njegova masa je jednakomjerno raspoređena na desnu i slijevu stranu vozila. Niže težište motora znači i niže težište cijelog vozila što poboljšava njegovo ponašanje na cesti, na svim podlogama i pri svim brzinama.

    MJENJAČ DUAL RANGE

    Model s 1,6-litarskim benzinskim motorom (ili onim na ukapljeni naftni plin) opremljen je 5-stupanjskim ručnim mjenjačem s reduktorom. Sustav s dvostrukim prijenosom omjera, normalnim i reduciranim (Hi/Lo), omogućuje bolji nadzor u ekstremnim uvjetima. Ručni mjenjač s reduktorom predstavlja rješenje stalnog pogona na četiri kotača sa sklopom mjenjača, prednjim diferencijalom i zupčanicima prijenosa kao jednim mehanizmom zajedno sa srednjim diferencijalom. Mjenjač pomoću sklopa zupčanika za sinkronizaciju i inercijske kočnice obuhvaća 5 stupnjeva prijenosa za vožnju prema naprijed i jedan za vožnju unatrag.

    CRNA TKANINA