Filozofija sigurnosti u samoj konstrukciji

    • Što je važno:

    • Simetrični pogon na sva četiri kotača Subarua XV, lakoća upravljanja i sustavi aktivne zaštite daju vam snagu i ravnotežu kako biste izbjegli opasnosti koje vam se nađu na putu.

    • Zašto je to važno:

    • Subaru zna da ćete nezgodu najbolje preživjeti ako je, zapravo, izbjegnete.

    AKTIVNA SIGURNOST KAKO BI SE IZBJEGLA NESREĆA

    Mnoge od značajki, zbog kojih je vaš novi Subaru XV tako ugodno voziti, istovremeno pridonose i vašoj sigurnosti. Stabilna vožnja s brzim odzivom simetričnog pogona na sva četiri kotača poboljšana je niskim težištem motora SUBARU BOXER, što znači i kontrolu u svim vremenskim uvjetima. Zahvaljujući sustavu kontrole dinamike vozila (Vehicle Dynamics Control), s ovjesom koji dobro drži cestu, ABS-kočnicama i spremnošću upravljača uvijek imate potpunu kontrolu nad vozilom.

    KOČIONI SUSTAV

    S moćnim disk-kočnicama na sva četiri kotača Subaru XV ima mogućnost kočenja koja je prava klasa za sebe. Standardni četverokanalni sustav protublokirajućih kočnica (ABS) sprečava da se kočnice blokiraju u slučaju naglog kočenja. Ovaj je sustav povezan s elektroničkom raspodjelom kočione sile (EBD) kako bi se ista rasporedila na prednji i stražnji dio kada je vozilo opterećeno. Osim toga, Subaru XV jamči maksimalno kočenje u hitnim slučajevima te ima i sustav za prioritetno kočenje koji omogućuje kočenje sve do zaustavljanja vozila čak i u slučaju da se istovremeno pritisne i papučica za ubrzavanje.

    Preglednost

    Kako bi se opasnost izbjegla treba je prvo vidjeti. Subaru XV osmišljen je tako da vozač ima najbolji mogući pregled svog okružja. Velika prednost Subaru XV-a je što na minimum svodi mrtve kutove - vidljivost je poboljšana zahvaljujući širokim trokutastim prozorima. Nadalje, moguća je i upotreba kamere za vožnju unatrag koja daje još bolji pregled iza vozila.

    Sustav dinamičke kontrole vozila

    Sustav dinamičke kontrole vozila (Vehicle Dynamics Control), koristeći niz senzora, nadgleda i analizira smjer kojim vozač želi ići. Isklizne li kotač ili vozilo u zavoju, pri stalnoj brzini, izlazi iz željene putanje, sustav reagira prilagodbom raspodjele okretnog momenta, rada motora te kočnice svakog kotača kako bi vozilo zadržao na cesti.

    OSIGURAN SA SVIH STRANA

    PASIVNA SIGURNOST POMAŽE UBLAŽITI POSLJEDICE

    Prednji sigurnosni pojasevi, podesivi po visini, imaju zatezače koji putnike čvrsto drže na mjestu. A novi SUBARU XV ima i prednja sjedala koja štite od trzajne ozljede vrata, kao i naslone za glavu namijenjene upijanju udaraca. Takvi nasloni mogu dodatno pomoći pri zaštiti putnika na prednjim sjedalima od povreda koje može uzrokovati udarac u stražnji dio vozila. I stražnja je klupa osmišljena tako da čuva putnike, sa sjedalima pomaknutim unatrag kako bi se smanjio učinak bočnih udaraca. Prednji, prednji bočni i zastorni zračni jastuci SRS*2 sada su dio serijske opreme svih modela. Osim toga, kopče za pojaseve i kopče sustava ISO-FIX, koje ne zauzimaju prtljažni prostor, olakšavaju postavljanje kompatibilnih sigurnosnih sjedalica za djecu.

    5 ZVJEZDICA ZA SIGURNOST EURO NCAP

    Novi SUBARU XV postavlja nove standarde u sigurnosti putnika. Vozilo je pomno osmišljeno, projektirano i izvedeno, zahvaljujući čemu je dobilo i 5 zvjezdica Euro NCAP (European New Car Assesment Program - europski program ocjenjivanja novih automobila), najveću moguću ocjenu.

    Prstenasti okvir za ojačanje kabine

    Prstenasti okvir za ojačanje kabine učvršćuje kabinu od krova preko vrata i nosača do podvozja. U slučaju sudara ovakvo ojačanje pomaže raspršiti silu udara i otkloniti je od putnika. Struktura novog SUBARU XV-a ima dijelove od čelika visoke čvrstoće koji su čvrsti i kruti, ali i lakši.

    SJEDALA, SIGURNOSNI POJASEVI I ZRAČNI JASTUCI SRS

    Prednji sigurnosni pojasevi, podesivi po visini, imaju zatezače koji putnike čvrsto drže na mjestu. A novi SUBARU XV ima i prednja sjedala koja štite od trzajne ozljede vrata, kao i naslone za glavu namijenjene upijanju udaraca. Takvi nasloni mogu dodatno pomoći pri zaštiti putnika na prednjim sjedalima od povreda koje može uzrokovati udarac u stražnji dio vozila. I stražnja je klupa osmišljena tako da čuva putnike, sa sjedalima pomaknutim unatrag kako bi se smanjio učinak bočnih udaraca. Prednji, 1 prednji bočni i zastorni zračni jastuci SRS sada su dio serijske opreme svih modela. Osim toga, kopče za pojaseve i kopče sustava ISO-FIX, koje ne zauzimaju prtljažni prostor, olakšavaju postavljanje kompatibilnih sigurnosnih sjedalica za djecu.

    KONFIGURACIJA KOJA ŠTITI PUTNIKE U KABINI

    Kad govorimo o vašoj sigurnosti, svaki Subaru nadilazi uobičajenu praksu. Kako bi vas zaštitio u slučaju frontalnog sudara motor SUBARU BOXER te kućište mjenjača izrađeni su tako da upiju udarac i pri tome se odvoje od kabine ne ulazeći u nju.

    ZAŠTITA PJEŠAKA

    Proizveden za gradsku vožnju, Subaru XV ima visoki stupanj zaštite pješaka. U slučaju nesreće prostor za upijanje udaraca između poklopca motora i samog motora, prednji branik te posebno konstruirano područje oko vjetrobranskih brisača pomažu smanjiti moguće ozljede pješaka.

    SRS (Supplemental Restraint System): dodatni sustav za zadržavanje sile. Učinkovit koristi li se sa sigurnosnim pojasevima.