Potpuna kontrola dolazi iz samog srca vozila

    • Symmetrical AWD

    • Za upravljačem svog novog SUBARU XV provest ćete nezaboravne trenutke. Zato što vam SUBARU XV omogućuje da budete visoko nad zemljom, a istovremeno vozilo ima nisko težište, ravnotežu istinske sportske limuzine te integralni simetrični pogon na sva četiri kotača (Symmetrical All-Wheel Drive, AWD). Opremljen motorom SUBARU BOXER, koji je zadužen za uravnoteženu konfiguraciju, SUBARU XV spaja snagu i izniman pogon, jamčeći stabilnost i potpunu kontrolu u svim uvjetima na cesti. Rezultat je udobno vozilo u koje se možete pouzdati kao u nijedno drugo, a upravo je to bit Subarua.

    Dinamična vozna svojstva

    Iznimno prianjanje omogućuje trenutno i uzbudljivo ubrzanje, a njegova savršeno uravnotežena struktura omogućuje vozilu da ostane stabilno u svakom zavoju. Zato se pri svakoj vožnji može uživati u nevjerojatnom osjećaju potpune kontrole svog Subaru XV-a.

    Stalan kontakt

    Što kotači bolje prianjaju uz podlogu to vi imate bolju kontrolu. Snaga se cijelo vrijeme prenosi na sva četiri kotača kako bi se zadržao najbolji mogući kontakt s cestom, a lakoća upravljanja i kontrola, a time i sigurnost, doveli na najvišu razinu.

    Okretan u nuždi

    U lošim vremenskim uvjetima ili u onim dragocjenim sekundama u kojima treba brzo reagirati simetričan sustav prijenosa sa skoro potpunom ravnotežom između dviju strana vozila je stabilan, okretan i prianja uz cestu što vam pomaže izbjeći opasnost.

    Gdje snaga dolazi do izražaja

    • Motor SUBARU BOXER

    • Malo koje vozilo pruža tako strastven odziv i spontanost kao Subaru XV. Konfiguracijom motora SUBARU BOXER s klipovima vodoravno suprotstavljenim pod kutem od 180 stupnjeva profil je niži i plosnatiji nego što je to slučaj kod drugih tipova motora. Zato motor, a time i cijelo vozilo, ima niže težište i bolju ravnotežu. Nadalje, suprotstavljeno gibanje klipova prirodno pridonosi smanjenju vibracija.

    Brz odziv

    Motor SUBARU BOXER oduvijek pruža iznimnu ravnotežu i gladak odziv, a sada smo postigli da iskustvo vožnje Subarua pruža novo nadahnuće. Naši inženjeri proučili su učinkovitost svakog ventila, voda i klipa te stvorili motor koji je lakši, a manje troši. Ne samo da motor postavlja nove standarde učinkovitosti nego ima i bolji okretni moment pri niskom broju okretaja motora, čime se dobiva trenutan odziv svaki put kada pritisnete papučicu za ubrzanje.

    Automatski Start&Stop

    Učinkovitiji bez kompromisa. Ovaj sustav smanjuje na minimum nepotrebnu potrošnju goriva dok vozilo stoji u mjestu tako što gasi motor dok je u praznom hodu. Kada se promet ponovno pokrene, otpustite papučicu kočnice (s automatskim mjenjačem Lineartronic) i motor se ponovno pali u roku od 0,35 sekundi. Prijelazi su tako brzi i glatki da ćete ih jedva zamijetiti, pa čak i u uvjetima vožnje koja traži često zaustavljanje.

    2.0-LITARSKI MOTOR DOHC SUBARU BOXER DIESEL

    Ekonomičnost i zabava ujedinjene su u štedljivom, ali i snažnom dizelskom motoru od 2.0 litara. Ovaj turbo motor, premda poštuje striktne propise EURO 5 o ispušnim plinovima, isporučuje okretni moment od čak 350 Nm već od 1.600 o/min: vozilo je okretno u bilo kojoj brzini. Vodoravno postavljeni klipovi omogućuju iznimno gladak rad i smanjene vibracije za jedan dizelski motor. Združen s protočnim ubrizgavanjem i ručnim mjenjačem glatkog rada sa 6 brzina, ovaj motor čini Subaru XV spremnim na sve, kako u uvjetima gradske vožnje tako i na auto-cesti.


    MAKSIMALNA SNAGA: 108 kW (147 KS) / 3,600 o/min
    MAKSIMALNI OKRETNI MOMENT: 350 Nm (35.7 kgm) / 1,600 – 2,400 o/min
    POTROŠNJA GORIVA: 5.6 L/100 km
    EMISIJA CO2: 146 g/km

    2.0-LITARSKI MOTOR DOHC SUBARU BOXER

    Uzbudljiva je snaga koja proizlazi iz bogatog i trenutnog odziva Subaruovog benzinskog motora DOHC od 2.0 litara. Poboljšani sustav aktivne kontrole ventila (AVCS) i optimizirano usisavanje daju odličan okretni moment pri niskom broju okretaja motora. Tako dobivate ubrzanja potrebna za gradsku vožnju. Odgovornost prema okolišu vidljiva je u voznim svojstvima jer ubrizgavanje postavljeno na cilindre zajedno s laganim klipovima i pogonskim motkama znači nisku potrošnju goriva i čiste ispušne plinove. Osim toga, zahvaljujući konfiguraciji motora SUBARU BOXER koja poništava vibracije, snagu i učinkovitost prati tihi rad, savršen za gradski život.


    MAKSIMALNA SNAGA: 110 kW (150 KS) / 6,200 o/min
    MAKSIMALNI OKRETNI MOMENT: 196 Nm (20.0 kgm) / 4,200 o/min
    POTROŠNJA GORIVA: 6.6 L /100 km (Lineartronic), 6,9 L / 100 km (6MT)
    EMISIJA CO2: 151 g/km (Lineartronic), 160 g/km (6MT)

    1.6-LITARSKI MOTOR DOHC SUBARU BOXER

    Sa svojom vrhunskom tehnologijom, Subaruov motor od 1.6 litara s dvostrukom bregastom osovinom u glavi motora (DOHC) pravi je primjer učinkovitosti. Dugi hod motora omogućuje ujednačeno i ekonomično sagorijevanje goriva, jamčeći optimalna vozna svojstva pri bilo kojem broju okretaja motora. Združen s Lineartronicom i automatskim serijskim sustavom Start&Stop 2, ovaj je benzinski motor SUBARU BOXER do sada najučinkovitiji i najčišći. Osim toga, snaga dolazi trenutno i glatko pomoću urođene ravnoteže konfiguracije SUBARU BOXER, a Subaru XV lako ubrzava pri bilo kojem broju okretaja motora.


    MAKSIMALNA SNAGA: 84 kW (114 KS) / 5,600 o/min
    MAKSIMALNI OKRETNI MOMENT: 150 Nm (15,3 kgm) / 4,000 o/min
    POTROŠNJA GORIVA: 6.3 L /100 km (Lineartronic), 6,5 L / 100 km (5MT)
    EMISIJA CO2:: 146 g/km (Lineartronic), 151 g/km (5MT)

    Užitak u svakoj brzini

    • Što je važno:

    • Sa Subaruom možete odabrati mjenjač koji najbolje odgovara vašem stilu, a svaki je združen s posebnom inačicom simetričnog pogona na sva četiri kotača.

    • Zašto je to važno:

    • Bez obzira kako odlučili koristiti svojstva motora, uvijek ćete moći uživati u osjetnoj ravnoteži i kontroli koje pruža simetrični pogon na sva četiri kotača.

    5- ili 6-stupanjski ručni mjenjač + AWD s viskoznim središnjim diferencijalom

    Ručni mjenjači s 5 ili 6 brzina, osmišljeni i za potpunu kontrolu i za uzbudljivu vožnju, omogućuju vam da sami odredite svoj stil vožnje. Opremljeni su pomoćnim sustavom za kretanje na uzbrdici kako bi se spriječilo proklizavanje vozila pri kretanju uzbrdo. Mjenjač je združen s AWD sustavom koji upotrebljava viskozni središnji diferencijal s ograničenim proklizavanjem (LSD). Dođe li do razlike u brzini između prednje i stražnje osovine sustav pomaže preusmjeriti snagu na kotače na koje djeluje najveća vučna sila. Kod modela s motorom od 1.6 litara Dual range (Hi/Lo) nudi dodatnu mogućnost nadzora nad vozilom u najekstremnijim situacijama.

    Lineartronic + AWD s aktivnom razdiobom okretnog momenta

    Novi Subaru XV postavlja nove standarde odziva i učinkovitosti s Lineartronicom, neprekidnim varijabilnim prijenosom. Ovaj jedinstveni prijenos drastično smanjuje potrošnju goriva održavajući motor u optimalnom režimu rada, čime se izbjegavaju padovi u režimu rada koji se često događaju kod promjena brzina. Zahvaljujući svojoj kompaktnoj i laganoj strukturi, jamči spremnost odziva i ugodnu vožnju. Modeli s 2.0-litarskim motorom omogućuju vam bolji nadzor nad vozilom, zahvaljujući svom sportskom ručnom prijenosu i tipkama na upravljaču (paddle shift) s kojma dobivate pristup većem broju okretaja motora i većoj snazi. Osim toga, Subaru XV trenutno reagira na promijenjene uvjete vožnje raspoređujući okretni moment motora između prednjih i stražnjih kotača.

    PREDNJI OVJES

    Ovjesi Subaru XV-a precizno su podešeni za svakodnevni užitak u vožnji te spajaju sportski duh vozila s udobnošću za putnike. Na prednjem dijelu kruti nosači poboljšavaju odziv te daju upravljaču preciznost i neposrednost upravljanja. Deblja prednja stabilizirajuća poluga jamči lakše savladavanje zavoja i bolju kontrolu vozila.

    STRAŽNJI OVJES

    Poboljšani stražnji ovjes potaknut će vašu strast za vožnjom. Još krući ovjes s dvostrukim poprečnim ramenima savladava neravne podloge i uske zavoje uravnoteženo i precizno čime vožnja postaje još ugodnija. Jastučasti tuljci poboljšavaju dodir kotača s podlogom, poboljšavajući time pogon i prianjanje uz cestu.

    Kod vozila s benzinskim motorom.
    Potrošnja goriva i emisija CO2: prema EC715/2007-566/2011F.