LEVORG

5 zvjezdica za sigurnost Euro NCAP.

Novi Subaru Levorg postavlja novi standard zaštite i sigurnosti putnika. Zato je dobio maksimalnih 5 zvjezdica na najnovijem krugu ocjenjivanja testovima automobilske sigurnosti koje je proveo Euro NCAP (European New Car Assessment Programme – Europski program ocjenjivanja novih vozila).


Aktivna sigurnost

1. Bolja preglednost

Sustav SRVD vas senzorima obavještava o mogućoj prisutnosti vozila iza vas kako biste izbjegli opasnosti pri prestrojavanju. Obavještava vas i o mogućim opasnostima od sudara tijekom vožnje unatrag na prometnim cestama.

2. Active Safety Package: High Beam Assist (HBA)*1

Ova funkcionalnost povećava vidljivost, a time i sigurnost tijekom noćne vožnje jer automatski prilagođava svjetlo situaciji na cesti i uvjetima vožnje.

3. Maksimalna vidljivost

Najbolji sigurnosni sustav svakog Subarua je njegov vozač. Zato je Levorg projektiran tako da vam omogući najbolju moguću preglednost u svim uvjetima, a da pri tom ne ugrozi strukturu vozila ni sigurnost. Bolja preglednost vozaču omogućuje da zadrži kontrolu i predvidi rizike prije nego što se nezgoda i dogodi.

4. Kočnice

Disk-kočnice na sva četiri kotača imaju i lagana aluminijska stražnja kočiona kliješta kako bi kočenje bilo snažno i sigurno. Sustav ABS (Antilock Braking System) uključuje elektroničku raspodjelu kočione sile (Electronic Brake-force Distribution) koja kočionu silu raspoređuje na prednje i stražnje kotače kad je automobil pun. Uz to Levorg ima i sustave Brake Assist i Brake Override kako bi se sigurno i kontrolirano kočilo u hitnim slučajevima.

5.  Sustav VDC (Vehicle Dynamics Control)

Sustav dinamičke kontrole vozila putem niza senzora kontrolira slijedi li vozilo smjer kojim vozač želi ići. Ako se jedan kotač isklizne ili ako u zavoju, pri stalnoj brzini, vozilo izlazi iz zadanog smjera sustav intervenira u raspodjelu okretnog momenta u sustavu AWD, rad motora i kočnice svakog kotača kako bi se vozilo zadržalo na cesti.

Pasivna sigurnost

6.  Zaštitna struktura kabine

Govorimo li o sigurnosti, Subaru je neprikosnoven, a to vrijedi i za Levorg. Postići takvu izvrsnost moguće je zahvaljujući okviru koji je tako projektiran i izveden da se motor SUBARU BOXER i papučice u slučaju frontalnog sudara pomiču niže i ne prodiru izravno u kabinu. Ovo je još jedna značajka koja omogućuje sigurnu i mirnu vožnju. 

Prstenasti okvir za ojačanje kabine

Prstenasti okvir kabine Levorga poput oklopa štiti sve putnike. Radi se o zaštitnom sloju integriranom u krov, vrata, kabinu, nosače i pod. U slučaju nezgode ova struktura pomaže smanjiti sile udarca zahvaljujući otpornim materijalima postavljenim na strateškim točkama. Uz to pomaže da krov bude čvršći, ali i lakši, što znači i bolju zaštitu.

8. Zračni jastuci SRS*2

U slučaju opasnosti putnici su zaštićeni nizom serijski ugrađenih zračnih jastuka koji uključuju prednje, bočne prednje, zastorne i zračne jastuke SRS*2 za koljena. Prednji sigurnosni pojasevi podesivi su po visini, a imaju i zatezače koji putnike čvrsto drže na mjestu te graničnike opterećenja koji ublažavaju utjecaj sile na prsni koš.

9. Prednja sjedala sa sustavom protiv trzajne ozljede vrata

Izvedeni kako bi bili ugodni i kako bi se vozač s njima osjećao sigurno. Ova sjedala pomažu čak i smanjiti rizik od trzajne ozljede vrata kao posljedice mogućeg sudara.

10. Nasloni za glavu na stražnjim sjedalima

Podesive visine i nagiba, ovi nasloni za glavu izvedeni su tako da budu učinkoviti putnicima različite visine i različitih potreba.

Adaptive Cruise Control

Novi sustav EyeSight*1 ne ograničava se samo na održavanje postavljene brzine poput tradicionalnog sustava automatskog podešavanja brzine vožnje, (tempomata). Otkrije li prisutnost vozila ispred vašeg vozila, Adaptive Cruise Control, prateći razmak između vozila i brzinu vozila ispred, mijenja brzinu vašeg vozila kako bi se zadržao siguran razmak. Sustav upravlja motorom, prijenosom i kočnicama kako bi se postavljena brzina prilagodila prometu u širokom rasponu od 0 do 180 km/h. Koncipiran za vožnju po auto-cesti i brzim cestama Adaptive Cruise Control prepoznaje prisutnost vozila ispred kao i njegova kočiona svijetla te se prilagođava gustom prometu kako bi osigurao najveću moguću učinkovitost u potrošnji goriva, sigurnost i udobnost tijekom dugih putovanja.

Lane Sway e Departure Warning

Sustav Lane Sway Warning prepoznaje kad vozilo počne vrludati i zanositi se na cesti to jest skretati sa svog smjera vožnje i tada upozorava zvučnim i svjetlosnim signalom. Ovaj sustav aktivira se pri brzinama većim od otprilike 60 km/h. Ako pri vožnji većoj od 50 km/h vozilo skreće sa svoje putanje, a da pri tom niste uključili pokazivače smjera sustav Departure Warning upozorava vas svjetlosnim i zvučnim signalima prije nego skrenete sa svoje putanje.

Lead Vehicle Start Alert

Kad stojite u koloni sustav EyeSight prepoznaje kad se promet ponovno pokrene, a sustav Lead Vehicle Start Alert obavještava vozača zvučnim i svjetlosnim signalom.

Lane Keep Assist

Na auto-cestama i brzim cestama Lane Keep Assist stereo-kamerom prati horizontalnu signalizaciju i obavještava kad se vozilo počinje približavati rubu svoje trake. Pri brzini od oko 65 km/h može kontrolirati upravljač kako biste izbjegli preveliko skretanje s vlastite trake.

Pre-Collision Braking System*4

U slučaju skorog sudara s vozilom ili bilo kojom drugom preprekom Pre-collision Braking System obavještava vozača svjetlosnim i zvučnim signalima. Ne reagira li vozač, sustav automatski aktivira kočioni sustav kako bi se smanjio udar ili čak potpuno izbjegao sudar. Pokuša li vozač izbjeći sudar skretanjem, Pre-collision Brake Assist može pomoći i u tom slučaju kako bi spriječio sudar.

Pre-Collision Throttle Management

Kad vozilo miruje i sustav EyeSight uoči prepreku ispred, a vozilo je u stupnju prijenosa kojim ide naprijed umjesto natrag, Pre-collision Throttle Management šalje brojne zvučne i svjetlosne signal te smanjuje snagu motora kako bi se izbjegao frontalni sudar.

EyeSight Assist Monitor*5

Operativno stanje sustava EyeSight projicira se na vjetrobransko staklo putem LED-svjetala postavljenih ispred vozača, kako bi se smanjila potreba za skretanjem pogleda s ceste

*1 Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu vožnju i poštivanje prometnih pravila. Želite li voziti sigurno, nemojte se u potpunosti pouzdati u sustav Advanced Safety Package. Učinkovitost sustava podložna je ograničenjima. Potpune informacije o funkcioniranju i ograničenjima sustava potražite u Priručniku za vozača.
*2 SRS: dodatni sustav za zadržavanje sile. Učinkovit koristi li se sa sigurnosnim pojasevima.
*3 EyeSight je sustav pomoći u vožnji koji ne mora optimalno funkcionirati u svim uvjetima. Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu vožnju i poštivanje prometnih pravila. Učinkovitost sustava ovisi o mnogim faktorima poput održavanja vozila, atmosferskih prilika i stanja na cesti. Potpune informacije o funkcioniranju i ograničenjima sustava potražite u Priručniku za vozača, kako je i navedeno u ovoj brošuri.
*4 Pre-collision Braking System ne mora intervenirati u svakoj situaciji. Ovisno o razlici u brzini u odnosu na objekte, o njihovoj visini i drugim uvjetima, sustav EyeSight može ne prepoznati potrebne uvjete kako bi radio na najbolji način.

© SUBARU CORPORATION. Sva prava pridržana. | Subaru Italia S.p.A.
Sjedište; Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Temeljni kapital: 2.600.000 €
Upravno sjedište: via Montefeltro 6/A – 20156 Milano
Društvo je podređeno upravljanju i usklađivanju društva Subaru Europe N.V/S.A
P.IVA 01188480220 Dioničko društvo s jednim članom društva.