Subaru Hrvatska

Subaru boxer

Subaru Italia

Motor Boxer Subaru

Subaru je čvrsto uvjeren da je Motor Boxer s vodoravno suprotstavljenim klipovima optimalna konfiguracija za ugodnu vožnju. Klipovi su postavljeni pod kutem od 180° u odnosu na koljenasto vratilo motora, a gibanjem uzajamno poništavaju vibracije, čime se dobiva fluidna i jednolika rotacija. Tako motor može bez napora funkcionirati u svakom načinu rada, a vozač može uživati u brzom i snažnom odzivu motora. Uz motor ovog tipa, dužina i visina su manji u odnosu na tradicionalne motore s linijskom konfiguracijom, a i motor je lakši. Osim toga, motor se može ugraditi još niže i u skoro savršenoj ravnoteži između lijeve i desne strane. U ovoj konfiguraciji, nisko težište motora spušta i težište cijelog vozila što poboljšava i njegovu ravnotežu. Oba ova elemente čine vozilo sigurnijim i stabilnijim, a vožnju ugodnijom.

SUBARU BOXER DIESEL

MOTOR BOXER SUBARU Diesel prvi je komercijalni dizelski motor na svijetu s vodoravno suprotstavljenim klipovima, namijenjen osobnim vozilima. Dizelska jedinica obično je glomaznija i teža od njezine benzinske verzije. U ovom slučaju, MOTOR BOXER razvijen je „od nule”, i mnogo je pažnje poklonjeno krutosti cijelog motora te je izabrana tzv. „kvadratna” konfiguracija (86,00 hod klipa x 86,00 mm provrt klipa). Rezultat ovog dobro promišljenim tehničkog izbora je kompaktnija komora za sagorijevanje i manja potrošnja goriva, a istovremeno je i sačuvan sportski duh motora SUBARU BOXER. Čak je i dužina motora smanjena dok je ukupna težina ostala slična onoj benzinskog motora. Uz visok broj okretaja motora i nisku emisiju CO2, ova jedinica pruža i gladak rad motora, skoro bez vibracija, što je za sad jedinstveno u svijetu. Rad motora sada je tiši, broj okretaja izdašan, a performanse odlične što potvrđuje da je ideja, koja je vodila Subaru pri korištenju konfiguracije s vodoravno suprotstavljenim klipovima, doista pobjednička.

Dvostruki AVCS
(2.0/2.5 litara DOHC)

Sustav koji neprestano mijenja vrijeme otvaranja i zatvaranja usisnih i ispušnih ventila putem hidrauličkog mehanizma. Ovime se postiže bolja učinkovitost sagorijevanja, manja potrošnja goriva, gladak okretni moment pri niskom broju okretaja motora kao i linearan i progresivan odziv motora u odnosu na papučicu ubrzanja.

© SUBARU CORPORATION. Sva prava pridržana. | Subaru Italia S.p.A.
Sjedište; Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Temeljni kapital: 2.600.000 €
Upravno sjedište: via Montefeltro 6/A – 20156 Milano
Društvo je podređeno upravljanju i usklađivanju društva Subaru Europe N.V/S.A
P.IVA 01188480220 Dioničko društvo s jednim članom društva.