LEVORG

Symmetrical All-Wheel Drive

Snaga u svim uvjetima. Postoji razlog za što je simetrični pogon na sva četiri kotača odnosno AWD cijenjen u cijelom svijetu. Kod zahtjevnih uvjeta na cesti AWD nudi kontrolu i ravnotežu tako gdje ih druga vozila gube – zato što AWD ima jednoličnije raspoređenu težinu na sva četiri kotača. Prednosti su odmah vidljive: bolja kontrola u zavojima, bolje prianjanje na skliskim podlogama i poboljšano ubrzanje. Sve to pridonosi osjećaju jednostavnije, sigurnije i zabavnije vožnje.

Lineartronic:

nadmašit će vaša očekivanja


Kad je Subaru predstavio svoj All-Wheel Drive (pogon na sva četiri kotača, AWD) svjetskom tržištu donio je i jednu revolucionarnu novinu u automobilski svijet. Od tog trenutka zauvijek se promijenio uvriježeni stav o tehnologiji AWD. Trend se nastavlja najnovijom verzijom Lineartronic CVT za Levorg. Ovaj lagani prijenos brzog odziva iznenadit će vas neočekivanom preciznošću i živahnošću.


Uvijek prilagodljiv, uvijek spreman


Budući da nije opterećen nepromjenjivim omjerima stupnjeva prijenosa kao u slučaju uobičajenog automatskog prijenosa, Levorgov Lineartronic CVT koristi promjenjive odnose stupnjeva prijenosa kako bi ostao u pravom rasponu prijenosa, u svakom trenutku. To omogućuje jednoličnije ubrzanje i povećanu učinkovitost.


Motor Subaru Boxer

U savršenoj ravnoteži

Konfiguracijom motora SUBARU BOXER s vodoravno suprotstavljenim klipovima pod kutem od 180 stupnjeva profil je niži u usporedbi s ostalim tipovima motora. Ovo znači i da je centar ravnoteže vozila niži i da je cijelo vozilo bolje uravnoteženo.

Nisko težište

Sve komponente u gibanju motora s vodoravno suprotstavljenim klipovima (letve, klipovi, bregaste osovine, mehanizam ventila) postavljeni su vodoravno i što je niže moguće. Zato automobili SUBARU imaju niže težište u usporedbi s motorima s V ili linijskom konfiguracijom, što znači i da imaju poboljšane performance kao i da je njima lakše upravljati. 

Prirodno uravnotežen

Za razliku od motora s V ili linijskom konfiguracijom, suprotstavljeno gibanje klipova koji se postavljaju jedan iznad drugog, pomaže smanjiti vibracije na prirodan način, bez potrebe za uvođenjem dodatnih izjednačavajućih sila koje onda dodaju na težini i kompleksnosti. 

1,6-LITARSKI MOTOR SUBARU BOXER DOHC TURBO DIT  

  • MAKSIMALNA SNAGA: 125 kW (170 KS)/ 4.800-5.600 o/min
  • MAKSIMALNI OBRTNI: 250 Nm (25,5 kgm) / 1.800-4.800 o/min
  • POTROŠNJA GORIVA: 7,0 lit./100 km (1.6 Free)
    7,2 lit/100 km (1.6 Sport Style/Sport Unlimited)
  • EMISIJA CO2*: 159 g/km (1.6 Free),
    164 g/km(1.6 Sport Style/Sport Unlimited)

* Consumi ed emissioni CO2: secondo EC715/2007-136/2014W.

SI-DRIVE

Sustav SUBARU Inteligent Drive, SI-Drive, omogućuje vam da odaberete postavke motora i prijenosa prema svom načinu vožnje, očekivanjima i uvjetima na cesti. Možete odabrati dvije različite funkcije: inteligentan i sportski način. Dok inteligentan način omogućuje fluidnije i učinkovitije ubrzanje, sportski način nudi uzbudljiviju vožnju zahvaljujući većoj snazi i ubrzanju.


Active Torque Vectoring
(Prevencija od bočnog proklizavanja)

Active Torque Vectoring, odnosno, aktivna razdioba okretnog momenta, nova je tehnologija koja omogućuje da preciznije upravljate svojim automobilom i maksimalno iskoristite njegove mogućnosti. Kako ulazite u zavoj, na vas djeluju bočne sile, no sustav može usmjeriti snagu prema kotačima kako bi zadržao planiranu putanju. To znači da vaš Levorg brže i bolje slijedi vaše komande.

© FUJI HEAVY INDUSTRIES Ltd.2010. Sva prava pridržana.
Subaru Italia S.p.A. Sjedište tvrtke Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061
Temeljni kapital € 2.600.000 Registar tvrtki u Trentu Porezni broj i broj upisa 01181690213
P.IVA 01188480220 Dioničko društvo s jednim članom društva.