OUTBACK


Motor Boxer

Nema puno drugih vozila koji bi mogli biti simbol sigurne vožnje poput novog Outbacka. Konfiguracijom motora SUBARU BOXER s vodoravno suprotstavljenim klipovima pod kutem od 180 stupnjeva profil je niži i plosnatiji nego što je to slučaj kod drugih tipova motora. Zato motor, a time i cijelo vozilo, ima niže težište i bolju ravnotežu. Nadalje, suprotstavljeno gibanje klipova prirodno pridonosi smanjenju vibracija.

Poboljšana stabilnost

Budući da je blok motora plosnatiji i postavljen niže na okvir podvozja vozilo je uravnoteženije i otpornije na ljuljanja u odnosu na druga vozila.

Uvijek pouzdane karakteristike

Plosnata konfiguracija motora je sama po sebi kruta i uravnotežena što znači da manje vibrira u odnosu na motore „V” ili „linearne” konfiguracije. Stoga je ovakav motor je izdržljiviji i pouzdaniji.

Symmetrical All-Wheel Drive

AWD Subaru snagu raspoređuje na sva četiri kotača, za bolji pogon na svim površinama, čak i onim najklizavijim. Subaruov AWD izveden je plošno, što znači i da je težište niže, kako bi vožnja bila uravnotežena, sigurna i stabilna.

Symmetrical All-Wheel Drive

Savršeno sinkroniziran s motorom BOXER i integralnim simetričnim pogonom AWD-om, Lineartronic je savršan za brzo mijenjanje brzina kako bi motor održao u najboljem režimu rada, za fluidno ubrzanje, visoke performanse vožnje i smanjenju potrošnju goriva. Združen je sa sustavom aktivne razdiobe okretnog momenta, omogućuje trenutačnu kontrolu okretnog momenta motora, na temelju stanja na cesti, i pri tom kontrolira raspodjelu okretnog momenta između kotača.

© SUBARU CORPORATION. Sva prava pridržana. | Subaru Italia S.p.A.
Sjedište; Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Temeljni kapital: 2.600.000 €
Upravno sjedište: via Montefeltro 6/A – 20156 Milano
Društvo je podređeno upravljanju i usklađivanju društva Subaru Europe N.V/S.A
P.IVA 01188480220 Dioničko društvo s jednim članom društva.