Simetrični pogon na sva četiri kotača

    • Kontrola, stabilnost, povećana sigurnost i okretnost čine novi Outback jedinstvenim. Vozila Subaru jamče sigurnost zahvaljujući simetričnom pogonu na sva četiri kotača združenom s motorom SUBARU BOXER. Ovaj sustav u svakom trenutku omogućuje učinkovito prianjanje sva četiri kotača kako biste bolje kontrolirali vozilo na svakoj podlozi, čak i u najtežim uvjetima. Novi Outback ima odličnu bočnu ravnotežu i omogućuje preciznu vožnju zahvaljujući uzdužnom razmještaju svojih glavnih grupa dok nisko težište znači užitak u strastvenoj vožnji i brz odziv. Ekskluzivne prednosti pogona na sva četiri vozača jamči izvanrednu upravljivost i omogućuje vam da izbjegnete opasnosti.

    Pogon na sva četiri kotača s aktivnom razdiobom okretnog momenta

    • Sustav pogona na sva četiri kotača s aktivnom razdiobom okretnog momenta, združen s Lineartronicom, reagira na promjene vučne sile, prijenos i vozačeve komande time što neprekidno kontrolira raspodjelu okretnog momenta između prednjeg i stražnjeg dijela vozila.

    Poboljšani ovjesi

    Poboljšani prednji i stražnji ovjes precizno su podešeni kako bi vam pružili ugodnu ravnotežu između brzog odziva i udobne vožnje.

    Podvozje Cradle Mount

    Zahvaljujući njegovom podvozju sa strukturom Cradle Mount u novom Outbacku uživat ćete u sportskijoj, ali i udobnijoj vožnji. U slučaju sudara motor se može podvući pod putničku kabinu, produžujući tako prednju zonu udarca.

    Motor SUBARU BOXER

    • Nema puno drugih vozila koji bi mogli biti simbol sigurne vožnje poput novog Outbacka. Konfiguracijom motora SUBARU BOXER s vodoravno suprotstavljenim klipovima pod kutem od 180 stupnjeva profil je niži i plosnatiji nego što je to slučaj kod drugih tipova motora. Zato motor, a time i cijelo vozilo, ima niže težište i bolju ravnotežu. Nadalje, suprotstavljeno gibanje klipova prirodno pridonosi smanjenju vibracija.

    Poboljšana stabilnost

    Budući da je blok motora plosnatiji i postavljen niže na okvir podvozja vozilo je uravnoteženije i otpornije na ljuljanja u odnosu na druga vozila.

    Uvijek pouzdane karakteristike

    Plosnata konfiguracija motora je sama po sebi kruta i uravnotežena što znači da manje vibrira u odnosu na motore “V” ili “linearne” konfiguracije. Stoga je ovakav motor je izdržljiviji i pouzdaniji.

    2.0-LITARSKI MOTOR DOHC TURBO SUBARU BOXER DIESEL

    2.0-litarski motor DOHC turbo Subaru BOXER diesel nije samo još štedljiviji nego vozilo čini još snažnijim i okretnijim. Nevjerojatnih 350 Nm okretnog momenta postiže se pri manje od 1,600 o/min što znači dodatnu snagu za preticanja i na strminama. Ovaj novi motor u skladu je s pravilima Euro 6b i još je tiši kako bi svi putnici mogli uživati u udobnoj vožnji. Keramičke svjećice zadužene su za brže paljenje za hladnog vremena.

    MAKSIMALNA SNAGA:
    110 kW (150 KS) / 3.600 o/min
    MAKSIMALNI OKRETNI MOMENT:
    350 Nm (35,7 kgm) / 1.600 – 2.800 o/min
    POTROŠNJA GORIVA:
    6,1 lit./100 km (Lineartronic)
    EMISIJA CO2:
    159 g/km (Lineartronic)

    2.5-LITARSKI MOTOR DOHC SUBARU BOXER

    Prirodno moćan, 2.5-litarski motor DOHC novog Outbacka sada je još snažniji i štedljiviji. Pojačali smo okretni moment u niskom i srednjem režimu rada kako bi imao više snage u kretanju s mjesta. Praktičan u gradu i okretan na auto-cesti, zahvaljujući nevjerojatnih 235 Nm okretnog momenta na manje od 4,100 o/min. Združenost s Lineartronicom jamči najučinkovitiju potrošnju goriva i najmanji mogući utjecaj na okoliš.

    MAKSIMALNA SNAGA:
    129 kW (175 KS) / 5.800 o/min
    MAKSIMALNI OKRETNI MOMENT:
    235 Nm (24,0 kgm) / 4.100 o/min
    POTROŠNJA GORIVA:
    7,0 lit./100 km (Lineartronic)
    EMISIJA CO2:
    161 g/km (Lineartronic)

    Lineartronic

    • Kreiran kako bi dobio najviše iz motora SUBARU BOXER i simetričnog pogona na sva četiri kotača, Lineartronic, prijenos s neprekidnim varijabilnim prijenosom održava motor u najboljem režimu rada kako bi osigurao da novi Outback ostane unutar kategorije potrošnje 6,1 lit./100 km (Diesel Lineartronic). Uz nove komande mjenjača na upravljaču vozilo je prilagodljivije i bolje reagira na vaše naredbe. Kod modela 2.0D prijenos Lineartronic čak je u stanju upravljati i okretnim momentom koji je sad poboljšan i tiši. Komande mjenjača omogućuju i novu seriju fiksnih odnosa koji se prilagođavaju brzini automobila i režimu rada motora te vozaču omogućuju da predvidi točke promjene u ubrzanju te da se uvijek osjeća u kontaktu s cestom.

    • KOMANDE MJENJAČA NA UPRAVLJAČU

    • Komande mjenjača postavljene su na upravljač tako da su na dohvat prsta, što vam daje mogućnost da promijenite stupanj prijenosa Lineartronic koji se bolje prilagođava vašem stilu vožnje. Upravljačkim tipkama možete odabrati između šest (benzinski motor) ili sedam (dieselski motor) stupnjeva prijenosa kako biste uživali u brzom odzivu uvijek kad vam treba. Rezultat je odlučnija i sportskija vožnja.

    SI-DRIVE

    • Na temelju tvog stila vožnje inteligentan sustav vožnje SUBARU (SI-DRIVE) može upravljati ubrzanjem i prijenosom kako bi vam u trenu dao potrebnu snagu i okretnost na svakoj vrsti podloge i svakoj cesti.

    Sportski način rada (Sport Mode)

    Način rada s još bržim odzivom, savršen u svakoj situaciji jer omogućuje trenutno ubrzanje. Nudi maksimalan užitak u vožnji kako na brzoj, ravnoj cesti tako i na onoj s mnogo zavoja.

    Inteligentan način rada (Intelligent Mode)

    Jednolika raspodjela snage čini Inteligentan način rada savršenim za vožnju lokalnim i gradskim cestama, na dugim udaljenosti i kad se želi uštedjeti gorivo. Osigurava prilagodljivost i kontrolu u slučaju kiše i snijega.

    Ništa vas neće zaustaviti

    • S novim Outbackom možete savladati najzahtjevnije prepreke. Pogon na sva četiri kotača osigurava vrhunsko prianjanje uz cestu bilo da je riječ o snijegu, kiši ili makadamu. Zahvaljujući sustavu X-Mode s kontrolom pomoći pri kretanju na uzbrdici vozilo će se još bolje suočiti s najvećim strminama i najgrubljim terenima.

    Ugrađeni X-MODE

    Novi sustav X- MODE omogućuje vam da kontrolirate vozilo samo jednim pritiskom na dugme. Ova tehnologija upravlja motorom, prijenosom i kočnicama kako bi se poboljšalo prianjanje uz podlogu te povećalo stabilnost na strminama, bilo na uzbrdicama, bilo na nizbrdicama. S ugrađenim sustavom X-MODE, sustav kontrole na nizbrdici (Hill Descent Control) aktivira se automatski kako bi održao jednaku brzinu vozila.

    Povišeno podvozje

    Više od 200 mm uzdignut od tla, novi Outback s lakoćom svladava loše ceste i strme uzbrdice, u savršenoj ravnoteži između kvaliteta pravog SUV-a te tihog rada, sportskog karaktera i dobrog držanja ceste.

    Uživajte u izazovu

    • Razmišljajte van okvira. Novi Outback može se suočiti sa svakom rutom kojom se uputite, a zahvaljujući evoluciji motora SUBARU BOXER, sa smanjenom potrošnjom goriva, možete se odvesti još dalje do sad. Moćnog izgleda i karakteristika ovaj automobil može svladati svaku cestu te stvoriti i neku novu.

    Nova aerodinamičnost

    Svojom moćnom pojavom i poboljšanom aerodinamičnošću novi Outback spreman je za nove izazove. U stanju se suočiti s najnepogodnijim terenima, a 11% je aerodinamičniji u odnosu na ranije modele zbog čega i troši manje goriva.

    Ilustracija je isključivo indikativna

    Aktivna rešetka za usis zraka

    • Novi Outback s prednje strane ima aktivnu rešetku za usis zraka (Active Grille Shutter) koja smanjuje potrošnju goriva. Zatvara se kako bi se motor brže zgrijao te kako bi se smanjio aerodinamični otpor i protok hladnog zraka tijekom vožnje. Ali, zagrije li se motor previše, rešetka se otvara kako bi ga se ohladilo.

    Aktivna rešetka za usis zraka

    Aktivna rešetka otvorena

    Aktivna rešetka otvorena

    Preuzmite kontrolu. Izađite na cestu.

    • Novi Outback Subaru omogućuje vam da budete u izravnom kontaktu s cestom. Integralni simetrični pogon na sva četiri kotača, zajedno s upravljačem i šasijom, omogućuje da Outback bolje odgovara na vaše komande. Kontrola i praktičnost uvijek su na najvišoj razini.

    • Najbolje performanse, maksimalna udobnost

    • S novim Outbackom sa sigurnošću se možete suočiti s bilo kojom cestom i bilo kojim uvjetima na njoj. Ojačana šasija jamči iznimnu vožnju, dok poboljšana krutost na savijanje čini vozilo tišim i udobnijim te robusnijim i stabilnijim.

    Potrošnja goriva i emisija CO2: prema EC715/2007 - EC136/2014W.
    Dostupno kod modela s Lineartronicom.
    Dostupno kod benzinskih modela.
    Serijska oprema kod benzinskih modela.