FORESTER

Naša misija: vaša sigurnost

Kako bi vam pomogao izbjeći nezgode i zaštititi vas od nepredvidivih situacija, Forester je opremljen funkcijama aktivne i pasivne sigurnosti. Aktivna sigurnost omogućuje vam da izbjegnete probleme predvidljivom vožnjom, preciznom kontrolom i odličnim pregledom ceste, dok vam napredne tehnologije omogućuju da izbjegnete nezgode prije nego se one i dogode. Funkcije pasivne sigurnosti uključuju strateški postavljene zračne jastuke, prednja sjedala koja umanjuju trzajne ozljede, oborive pedale te sigurnosni pojasevi s tri točke učvršćenja pomažu u izravnoj zaštiti putnika.


5 zvjezdica za sigurnost EURO NCAP

Novi Forester dobio je maksimalnih 5 zvjezdica na najnovijem krugu ocjenjivanja testovima automobilske sigurnosti koje je proveo Euro NCAP (European New Car Assessment Programme – Europski program ocjenjivanja novih vozila).


Aktivna sigurnost

Advanced Safety Package:
Subaru Rear Veichle Detection (SRVD) *2

Sustav SRVD vas senzorima obavještava o mogućoj prisutnosti vozila iza vas kako biste izbjegli opasnosti pri prestrojavanju. Obavještava vas i o mogućim opasnostima od sudara tijekom vožnje unatrag na prometnim cestama.

Preglednost

Zahvaljujući vrhunskoj preglednosti ceste te poboljšanoj vidljivosti sprijeda i straga, Forester omogućuje vozaču da se jednostavno i sigurno kreće, čak i u najužim ulicama i popunjenim parkiralištima. Mrtvi su kutevi smanjeni na najmanju moguću mjeru zahvaljujući dobro pozicioniranom okviru vjetrobrana i trokutastim prozorčićima na vratima. Čak i bočna ogledala imaju šire vidno polje.

Vehicle Dynamics Control

Sustav dinamičke kontrole vozila (Vehicle Dynamics Control) putem niza senzora kontrolira slijedi li vozilo smjer kojim vozač želi ići. Ako jedan kotač isklizne ili ako u zavoju, pri stalnoj brzini, vozilo izlazi iz zadanog smjera, sustav intervenira u raspodjelu okretnog momenta u sustavu AWD, rad motora i kočnice svakog kotača kako bi se vozilo zadržalo na cesti.

Kočioni sustav

Kočioni sustav obuhvaća i sustav protiv blokiranja kotača (ABS) s elektroničkom raspodjelom sila kočenja (EBD) kako bi se ta sila rasporedila na prednji i stražnji dio vozila kad je ono opterećeno. Sustavi Brake Assist i Brake Override pomažu pri sigurnom i kontroliranom kočenju u hitnim slučajevima. Funkcija Auto Vehicle Hold pomaže u sprečavanju klizanje unatrag kad krećete na kosini. Model DIT uz to ima i vanjske ventilirane diskove od 17” te stražnje ventilirane diskove od 16” kako biste dobili najbolje performanse pri kočenju.

Pasivna sigurnost

Konfiguracija koja štiti putnike u kabini

Kad govorimo o vašoj sigurnosti, svaki Subaru nadilazi uobičajenu praksu. U slučaju frontalnog sudara motor SUBARU BOXER te kućište mjenjača Forestera izrađeni su tako da upiju udarac i pri tome se odvoje od kabine ne ulazeći u nju. 

Prstenasti okvir za ojačanje kabine

Prstenasti okvir za ojačanje kabine učvršćuje svaki dio kabine: od krova do vrata, od nosača do kolnika. Ovako osmišljeno ojačanje pomaže raspršiti silu udara i otkloniti je od putnika u slučaju sudara zahvaljujući materijalima visoke čvrstoće postavljenim na strateškim mjestima. Tako je okvir, iako čvršći i krući, i dalje lagan. 

Sjedala, sigurnosni pojasevi i zračni jastuci  SRS*1

Forester ima prednje zračne jastuke SRS*1, stražnje bočne zastorne zračne jastuke SRS*1 te zračne jastuke SRS*1 za koljena. Prednji sigurnosni pojasevi podesivi su po visini, a imaju i zatezače koji putnike čvrsto drže na mjestu te graničnike opterećenja koji ublažavaju utjecaj sile na prsni koš. U slučaju stražnjeg sudara prednja sjedala koriste svoje čvrste okvire, čvrste naslone za glavu pa čak i takve detalje kao što su opruge u sjedalima koje upijaju udarac. Sve to pomaže smanjiti vjerojatnost trzajne ozljede vrata. 

Adaptive Cruise Control

Novi sustav EyeSight ne ograničava se samo na održavanje postavljene brzine poput tradicionalnog sustava Cruise Control (automatsko podešavanje brzine vožnje, tempomat). Otkrije li prisutnost vozila ispred vas, Adaptive Cruise Control prati razmak između vozila i brzinu vozila ispred i mijenja brzinu vašeg vozila kako bi se zadržao siguran razmak. Sustav upravlja motorom, prijenosom i kočnicama i postavljenu brzinu prilagođava prometu u širokom rasponu od 0 do 180 km/h. Koncipiran za vožnju po auto-cesti i cestama namijenjenim isključivo za promet motornih vozila, Adaptive Cruise Control prepoznaje prisutnost vozila ispred kao i njegova kočiona svijetla i prilagođava se gustom prometu na auto-cesti kako bi osigurao najveću moguću učinkovitost u potrošnji goriva, sigurnost i udobnost tijekom dugih putovanja.

Lane Sway i Departure Warning

Sustav Lane Sway Warning prepoznaje kad vozilo počne vrludati i zanositi se na cesti to jest skretati sa svog smjera vožnje te tada daje zvučni i svjetlosni signal. Ovaj sustav aktivira se pri brzinama većim od otprilike 60 km/h. Ako pri vožnji većoj od 50 km/h vozilo skreće sa svoje putanje, a da pri tom niste uključili pokazivače smjera, sustav Lane Departure Warning upozorava vas svjetlosnim i zvučnim signalima prije nego skrenete sa svoje putanje.

Lead Vehicle Start Alert

Kad stojite u koloni sustav EyeSight prepoznaje kad se promet ponovno pokrene, a sustav Lead Vehicle Start Alert obavještava vozača zvučnim i svjetlosnim signalom.

Lane Keep Assist

Na auto-cestama i brzim cestama Lane Keep Assist stereo-kamerom prati horizontalnu signalizaciju i obavještava kad se vozilo počinje približavati rubu svoje trake. Pri brzini od oko 65 km/h može kontrolirati upravljač kako biste izbjegli preveliko skretanje s vlastite trake.

Pre-collision Braking System*4

U slučaju skorog sudara s vozilom ili bilo kojom drugom preprekom Pre-collision Braking System obavještava vozača svjetlosnim i zvučnim signalima. Ne reagira li vozač, sustav automatski aktivira kočioni sustav kako bi se smanjio udar ili čak potpuno izbjegao sudar. Pokuša li vozač izbjeći sudar skretanjem, Pre-collision Brake Assist može pomoći i u tom slučaju kako bi spriječio sudar.

Pre-collision Throttle Management

Kad vozilo miruje i sustav EyeSight uoči prepreku ispred, a vozilo je u stupnju prijenosa prema naprijed umjesto prema natrag, Pre-collision Throttle Management šalje brojne zvučne i svjetlosne signale te smanjuje snagu motora kako bi se izbjegao frontalni sudar.

*1 SRS (Supplemental Restraint System): dodatni sustav za zadržavanje sile. Učinkovit koristi li se sa sigurnosnim pojasevima.
*2 Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu vožnju i poštivanje prometnih pravila. Za sigurnu vožnju nemojte se potpuno osloniti na Napredni sigurnosni paket. Učinkovitost sustava ima ograničenja. Potpune informacije o funkcioniranju i ograničenjima sustava potražite u Priručniku za vozača. Više informacija potražite i kod svog ovlaštenog distributera Subaru. Dostupno za verzije STYLE SAAS, UNLIMITED SAAS, XT i SPORT UNLIMITED
*3 EyeSight je sustav pomoći u vožnji koji ne mora savršeno funkcionirati u svim uvjetima. Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu vožnju i poštivanje prometnih pravila. Učinkovitost sustava ovisi o mnogim faktorima poput održavanja vozila, atmosferskih prilika i stanja na cesti. Potpune informacije o funkcioniranju i ograničenjima sustava potražite u Priručniku za vozača.
*4 Pre-collision Braking System ne mora intervenirati u svakoj situaciji. Ovisno o razlici u brzini u odnosu na objekte, o njihovoj visini i drugim uvjetima, sustav EyeSight može ne prepoznati potrebne uvjete kako bi radio na najbolji način.

© SUBARU CORPORATION. Sva prava pridržana. | Subaru Italia S.p.A.
Sjedište; Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Temeljni kapital: 2.600.000 €
Upravno sjedište: via Montefeltro 6/A – 20156 Milano
Društvo je podređeno upravljanju i usklađivanju društva Subaru Europe N.V/S.A
P.IVA 01188480220 Dioničko društvo s jednim članom društva.