Forester e-BOXER

Symmetrical All-Wheel Drive (AWD)

Pogon na sva četiri kotača Symmetrical All-Wheel Drive (AWD) jednako raspoređuje snagu na sva četiri kotača, čime se postiže bolji pogon na skliskim terenima i oštećenim cestama. Taj se sustav odlikuje niskim težištem, što omogućuje veću stabilnost i sigurniju vožnju.



Prirodno uravnotežen

Konfiguracija motora iznimno je kruta i uravnotežena, što podrazumijeva manje vibracija u odnosu na druge vrste motora.

Veća stabilnost

Nisko težište i plosnati dizajn motoru Boxer omogućuju veću stabilnost u odnosu na druge vrste motora.

MOTOR e-BOXER SUBARU

Motor Boxer s vodoravno suprotstavljenim cilindrima plosnate je konfiguracije, a klipovi postavljeni pod kutom od 180 stupnjeva pomiču se u vodoravnom smjeru. Već više od 50 godina Subaru predano radi na jedinstvenosti motora Boxer u odnosu na druge vrste motora te tako jamči izdržljivost i pouzdanost.

Lineartronic + Active Torque Split AWD

Lineartronic je savršen za brzo i postupno mijenjanje brzina kako bi motor održao najučinkovitiji broj okretaja te za glatko ubrzanje, visoke performanse vožnje i smanjenu potrošnju goriva.

U kombinaciji sa sustavom AWD s aktivnom razdiobom okretnog momenta omogućuje trenutačno podešavanje okretnog momenta motora ovisno o uvjetima na cesti na način da ga raspoređuje na kotače s većom vučnom silom.

X-MODE


X-MODE i Hill Descent Control

Uživajte u svojim putovanjima uz novi Forester zahvaljujući unaprijeđenoj funkciji X-MODE. Odaberite način rada [SNOW/ DIRT] kada vozite po skliskim cestama prekrivenima snijegom, zemljom ili šljunkom ili način rada [D.SNOW /MUD] kada vozite po osobito opasnim terenima na kojima bi kotači mogli zaglaviti, primjerice po visokom snijegu, blatu ili neravnim cestama. X-MODE upotrebljava viši okretnimoment i brzi odziv koje je omogućila električna pogonska jedinica te tako pruža bolje performanse automobila i osjećaj sigurnosti za vrijeme vožnje. Osim toga, funkcija Hill Descent Control pomaže u zadržavanju kontrole nad vozilom i ujednačene brzine čak i na posebno skliskim nizbrdicama, čime se poboljšava osjećaj udobne imirne vožnje.*1

*1 Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu i opreznu vožnju. Učinkovitost funkcije Hill Descent Control može ovisiti o raznim čimbenicima, poput stanja vozila, klimatskih uvjeta, guma i stanja ceste.


Maksimalna visina podvozja

Novi Forester osmišljen je s visinom podvozja karakterističnom za SUV, ali osobita pažnja posvećena je i kutu ulaska, izlaska i zapinjanja. Ti su kutovi optimizirani radi lakšeg prelaženja eventualnih prepreka bez oštećenja ili zaglavljivanja.

SI-DRIVE

Odaberite način rada Intelligent za umjerenu, jednoliku i glatku vožnju ili način rada Sport za trenutačan i linearan odziv papučice gasa te za sportski način vožnje neovisno o brzini. Električna pogonska jedinica omogućuje snažno i glatko ubrzanje, pružajući vam tako dinamične i uzbudljive performanse.

[ S ] Način rada Sport

Trenutačan i linearan odziv papučice gasa omogućuje sportsku vožnju i osjećaj velikog ubrzanja i agilnosti.


[ I ] Način rada Intelligent

Aktivacijom načina Intelligent sustav SI-DRIVE osigurava trenutačan odziv uz brigu za okoliš. Okretnim momentom postiže se uravnotežena fluidnost i učinkovitost, čime se jamči potpuna kontrola.

Ovjes

Forester e-BOXER opremljen je naprednim sustavom prednjeg i stražnjeg ovjesa koji omogućuje izvanrednu upravljivost i mogućnost savladavanja svih podloga u raznim uvjetima. Zahvaljujući izvrsno podešenim oprugama amortizera, Forester e-BOXER može apsorbirati svaku nepravilnost na cesti i tako osigurati udobnu vožnju u svim uvjetima.

© SUBARU CORPORATION. Sva prava pridržana. | Subaru Italia S.p.A.
Sjedište; Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Temeljni kapital: 2.600.000 €
Upravno sjedište: via Montefeltro 6/A – 20156 Milano
Društvo je podređeno upravljanju i usklađivanju društva Subaru Europe N.V/S.A
P.IVA 01188480220 Dioničko društvo s jednim članom društva.