Cjenik
Posebne Ponude
LEVORG
Symmetrical All-Wheel Drive
Snaga u svim uvjetima. Postoji razlog za što je simetrični pogon na sva četiri kotača odnosno AWD cijenjen u cijelom svijetu. Kod zahtjevnih uvjeta na cesti AWD nudi kontrolu i ravnotežu tako gdje ih druga vozila gube – zato što AWD ima jednoličnije raspoređenu težinu na sva četiri kotača. Prednosti su odmah vidljive: bolja kontrola u zavojima, bolje prianjanje na skliskim podlogama i poboljšano ubrzanje. Sve to pridonosi osjećaju jednostavnije, sigurnije i zabavnije vožnje.

Lineartronic:
nadmašit će vaša očekivanja
Kad je Subaru predstavio svoj All-Wheel Drive (pogon na sva četiri kotača, AWD) svjetskom tržištu donio je i jednu revolucionarnu novinu u automobilski svijet. Od tog trenutka zauvijek se promijenio uvriježeni stav o tehnologiji AWD. Trend se nastavlja najnovijom verzijom Lineartronic CVT za Levorg. Ovaj lagani prijenos brzog odziva iznenadit će vas neočekivanom preciznošću i živahnošću.
Uvijek prilagodljiv, uvijek spreman
Budući da nije opterećen nepromjenjivim omjerima stupnjeva prijenosa kao u slučaju uobičajenog automatskog prijenosa, Levorgov Lineartronic CVT koristi promjenjive odnose stupnjeva prijenosa kako bi ostao u pravom rasponu prijenosa, u svakom trenutku. To omogućuje jednoličnije ubrzanje i povećanu učinkovitost.
Motor Subaru Boxer
U savršenoj ravnoteži
Konfiguracijom motora SUBARU BOXER s vodoravno suprotstavljenim klipovima pod kutem od 180 stupnjeva profil je niži u usporedbi s ostalim tipovima motora. Ovo znači i da je centar ravnoteže vozila niži i da je cijelo vozilo bolje uravnoteženo.

Nisko težište
Sve komponente u gibanju motora s vodoravno suprotstavljenim klipovima (letve, klipovi, bregaste osovine, mehanizam ventila) postavljeni su vodoravno i što je niže moguće. Zato automobili SUBARU imaju niže težište u usporedbi s motorima s V ili linijskom konfiguracijom, što znači i da imaju poboljšane performance kao i da je njima lakše upravljati.

Prirodno uravnotežen
Za razliku od motora s V ili linijskom konfiguracijom, suprotstavljeno gibanje klipova koji se postavljaju jedan iznad drugog, pomaže smanjiti vibracije na prirodan način, bez potrebe za uvođenjem dodatnih izjednačavajućih sila koje onda dodaju na težini i kompleksnosti.

1,6-LITARSKI MOTOR SUBARU BOXER DOHC TURBO DIT

- MAKSIMALNA SNAGA: 125 kW (170 KS)/ 4.800-5.600 o/min
- MAKSIMALNI OBRTNI: 250 Nm (25,5 kgm) / 1.800-4.800 o/min
- POTROŠNJA GORIVA: 7,0 lit./100 km (1.6 Free)
7,2 lit/100 km (1.6 Sport Style/Sport Unlimited) - EMISIJA CO2*: 159 g/km (1.6 Free),
164 g/km(1.6 Sport Style/Sport Unlimited)
SI-DRIVE
Sustav SUBARU Inteligent Drive, SI-Drive, omogućuje vam da odaberete postavke motora i prijenosa prema svom načinu vožnje, očekivanjima i uvjetima na cesti. Možete odabrati dvije različite funkcije: inteligentan i sportski način. Dok inteligentan način omogućuje fluidnije i učinkovitije ubrzanje, sportski način nudi uzbudljiviju vožnju zahvaljujući većoj snazi i ubrzanju.
Active Torque Vectoring
(Prevencija od bočnog proklizavanja)
Active Torque Vectoring, odnosno, aktivna razdioba okretnog momenta, nova je tehnologija koja omogućuje da preciznije upravljate svojim automobilom i maksimalno iskoristite njegove mogućnosti. Kako ulazite u zavoj, na vas djeluju bočne sile, no sustav može usmjeriti snagu prema kotačima kako bi zadržao planiranu putanju. To znači da vaš Levorg brže i bolje slijedi vaše komande.

