Forester

All-Around Safety Subaru

Kada se u svojem automobilu osjećate sigurno, sve postaje jednostavnije. Iz tog je razloga tvrtki Subaru sigurnost na prvom mjestu te ona neprestano testira, usavršava i unapređuje sigurnosne značajke koje već više od 50 godina razvija i nudi svojim klijentima. Naprednim sustavima kao što su Subaru Global Platform i pogon na sva četiri kotača Symmetrical All-Wheel, Subaru neprestano radi na poboljšanju ukupne sigurnosti kako bi rizik od nezgoda sveo na najmanju moguću razinu.


PASIVNA SIGURNOST
Pasivna sigurnost osmišljena je radi zaštite putnika u slučaju sudara, i to zahvaljujući funkcijama kao što su zračni jastuci SRS*1 i unutarnjoj konfiguraciji koja u slučaju sudara motoru omogućava da otklizi ispod poda kabine.
PREVENTIVNA SIGURNOST
Zahvaljujući naprednim sustavima preventivne sigurnosti, kao što je EyeSight*2, lakše je izbjeći opasnosti i nezgode.
PRIMARNA SIGURNOST
Izvanredna vidljivost, optimalan položaj za vožnju i intuitivne komande svim putnicima omogućavaju primarnu sigurnost od samoga trenutka kada uđu u automobil.
AKTIVNA SIGURNOST
Zahvaljujući tehnologijama poput pogona Symmetrical All-Wheel Drive i SGP-a, odziv upravljača, kontrola i stabilnost automobila su poboljšani, čime se postižu visoke razine aktivne sigurnosti. Na taj način svi putnici mogu potpuno smireno uživati u putovanju.

Pasivna sigurnost

Pasivna sigurnost osmišljena je radi zaštite putnika u slučaju sudara, i to zahvaljujući funkcijama kao što su zračni jastuci SRS*1 i rasporedu koji u slučaju sudara motoru omogućuje da otklizi ispod poda kabine.

Prstenasti okvir za ojačanje

Prstenasta konstrukcija za ojačanje izrađena je od materijala iznimno visoke otpornosti koji su osmišljeni tako da u slučaju nezgode rasprše silu udara daleko od putnika.

Konfiguracija za zaštitu kabine

Ojačani stupovi i podvozje, zajedno sa SGP-om, omogućuju novom Foresteru raspršivanje energije uzrokovane udarcima radi zaštite svih putnika. Motor i mjenjač osmišljeni su tako da u slučaju frontalnog sudara apsorbiraju udarac i ne ulaze u kabinu.

Zračni jastuci s Dodatnim sustavom za zadržavanje sile (SRS)*1

Zračni jastuci SRS*1 - prednji, bočni, zastorni i za koljena - koji u novom Foresteru dolaze u serijskoj opremi, u slučaju sudara nude maksimalnu zaštitu svim putnicima.

Preventivna sigurnost

Zahvaljujući naprednim sustavima preventivne sigurnosti, poput sustava EyeSight*2, lakše je izbjeći opasnosti i nezgode.

EyeSight*2

EyeSight*2, napredni sustav pomoći u vožnji tvrtke Subaru, djeluje kao drugi par očiju na cesti jer upotrebljava dvije kamere u boji koje daju trodimenzionalnu sliku te imaju izvrsnu sposobnost prepoznavanja objekata, slično ljudskom vidu. Otkrije li moguću opasnost, primjerice vozila, motocikle, bicikle i pješake*3, upozorava vozača i po potrebi aktivira kočnice, što omogućuje još sigurniju i mirniju vožnju.

Prilagodljiva prednja svjetla (SRH)

Tijekom vožnje u zavoju smjer snopa svjetlosti iz prednjih svjetala pomiče se u skladu s pomicanjem upravljača kako bi se postigla veća vidljivost u zavoju, osobito noću.

Subaru Rear Vehicle Detection (SRVD)*4

Sustav SRVD s pomoću senzora montiranih u stražnjim kutovima vozila upozorava vozača na približavanje vozila iza njega kako bi se izbjegli rizici tijekom prestrojavanja. Obavještava vas i o mogućim opasnostima tijekom vožnje unatrag na cestama s križanjima.

High Beam Assist (HBA)*4*5

High Beam Assist poboljšava vidljivost, a time i sigurnost za vrijeme noćne vožnje automatskim uključivanjem i isključivanjem dugih svjetala ovisno o prometu i uvjetima vožnje.

Reverse Automatic Braking (RAB) *4*5

Za vrijeme vožnje unatrag ovaj sustav upotrebljava četiri senzora smještena na stražnjem braniku koji detektiraju eventualne prepreke iza vozila. Ako otkrije prisutnost prepreke, sustav zvučnim signalom upozorava vozača i automatski koči kako bi se izbjegao sudar ili šteta smanjila na najmanju moguću razinu.

Pre-collision Braking System*3

U slučaju skorog sudara s vozilom ili nekom drugom preprekom ispred automobila Pre-Collision Braking System upozorava vozača svjetlosnim i zvučnim signalima na kontrolnoj ploči. Ako vozač ne reagira kako bi spriječio sudar, sustav će automatski zakočiti kako bi se udar smanjio ili čak potpuno izbjegao. Pokuša li vozač izbjeći sudar, Pre-Collision Brake Assist može mu pomoći i u tome.

Emergency Lane Keep Assist

Otkrije li sustav vozila u susjednoj traci koja se brzo približavaju, aktivira se zvučno upozorenje, prikazuje se upozorenje na zaslonu i pruža se pomoć pri upravljanju, čak i ako je aktivan pokazivač smjera.

Lane Departure Prevention

Bezbrižno vozite na dugim putovanjima zahvaljujući funkciji Lane Departure Prevention. Budući da prepoznaje horizontalnu signalizaciju, može djelovati na okretanje upravljača radi zadržavanja vozila u traci. Pomaže u sprečavanju neželjenog udaljavanja iz trake, čak i kada nema vodoravnih linija.

Autonomous Emergency Steering

Kada djelovanje funkcije Pre-Collision Braking Assist nije dovoljno, Autonomous Emergency Steering upotrebljava kameru i stražnji radar za utvrđivanje linija na kolniku i procjenjuje ima li dovoljno prostora da bi se izbjegao mogući sudar. Ako postoje sigurni uvjeti, sustav pomaže u izbjegavanju sudara automatskim okretanjem upravljača.

Lane Centring Control i Preceding Vehicle Adaptive Steering Control

Sustav smanjuje umor i stres vozača prepoznavanjem linija trake i/ili vozila koje se nalazi ispred radi pomoći pri okretanju upravljača kako bi se vozilo zadržalo na sredini trake.

Pre-Collision Throttle Management

Kad vozilo miruje i sustav EyeSight*2 uoči prepreku ispred, a vozilo je u stupnju prijenosa za vožnju unaprijed umjesto unatrag, Pre-Collision Throttle Management šalje brojne zvučne i svjetlosne signale i smanjuje snagu motora kako bi se izbjegao frontalni sudar.

Primarna sigurnost

Primarna sigurnost nastaje već u trenutku dizajniranja automobila. Izvanredna vidljivost, optimalan položaj za vožnju i intuitivne komande omogućuju primarnu sigurnost svim putnicima.

Poboljšana vidljivost

Optimalan položaj za vožnju, visina prozora i optimiziran raspored stupova jamče izvrsnu vidljivost u svim smjerovima kako bi se smanjili mrtvi kutovi i situacija držala pod kontrolom.

Automatska prednja svjetla

Svjetlosni senzor automatski pali prednja svjetla u suton i u drugim uvjetima smanjene osvijetljenosti. Na taj se način jamče maksimalna vidljivost i sigurnost, čak i ako bi vozač zaboravio upaliti svjetla u večernjim satima ili prilikom ulaska u tunel. Osim što vozaču jamči bolju vidljivost, zahvaljujući ovoj funkciji i sam je automobil vidljiviji drugim vozačima.

Upravljač podesiv po dubini i nagibu

Podesivi upravljač može se nagnuti prema gore ili prema dolje te se pomiče vodoravno kako bi se približio vozaču ili udaljio od njega, što je korisno za izvođenje preciznih manevara i smanjuje rizik od nezgoda.

Automatski senzor za kišu

Senzor otkriva prisutnost kiše na vjetrobranskom staklu i aktivira brisače, podešavajući interval i brzinu na temelju intenziteta kiše. Ta funkcija vozaču pomaže da ostane koncentriran na vožnju u slučaju jake kiše, snijega ili drugih zahtjevnih uvjeta na cesti.

Aktivna sigurnost

Zahvaljujući tehnologijama poput pogona Symmetrical All-Wheel Drive i SGP-a, odziv upravljača, kontrola i stabilnost automobila su poboljšani, čime se postižu visoke razine aktivne sigurnosti. Na taj način svi putnici mogu potpuno smireno uživati u putovanju.

Fotokromatski retrovizor

Novi fotokromatski retrovizor povećava udobnost i sigurnost vožnje te sprečava da vas zaslijepe svjetla automobila iza vas.

Vehicle Dynamics Control System

Funkcija Vehicle Dynamics Control System kontrolira raspodjelu okretnog momenta u sustavu AWD, snagu motora i kočnice svakog kotača kako bi automobil ostao u svojoj putanji. Funkcijom Active Torque Vectoring aktiviraju se kočnice i niži se okretni moment dodjeljuje unutarnjim kotačima, a viši vanjskima kako bi se postigla bolja vožnja u zavojima i vozaču omogućilo da po potrebi izvede nagli manevar.

Izbjegavanje opasnosti

Nisko težište, SGP i pogon Symmetrical AWD, poboljšani ovjesi i veća krutost na uvijanje omogućili su stvaranje automobila koji savršeno odgovaraju na komande vozača, osobito prilikom manevara za izbjegavanje opasnosti i sudara.

*1 Učinkovit ako se koristi zajedno sa sigurnosnim pojasevima.
*2 EyeSight je sustav pomoći u vožnji koji ne mora savršeno funkcionirati u svim uvjetima vožnje. Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu i opreznu vožnju te poštivanje cestovnih zakona. Učinkovitost sustava ovisi o brojnim čimbenicima poput održavanja vozila, vremenskih prilika i stanja na cesti. Potpune informacije o funkcioniranju i ograničenjima sustava EyeSight*2 potražite u korisničkom priručniku, uključujući informacije navedene u ovoj brošuri.
*3 Pre-Collision Braking System ne mora intervenirati u svakoj situaciji. Ovisno o razlici u brzini u odnosu na objekte, o njihovoj visini i drugim uvjetima, sustav EyeSight*2 možda neće prepoznati potrebne uvjete kako bi radio na optimalan način.
*4 Vozač je uvijek odgovoran za sigurnu i opreznu vožnju te poštivanje prometnih pravila. Za sigurnu vožnju nemojte se potpuno osloniti na Advanced Safety Package. Funkcije tog sustava u nekim okolnostima mogu biti ograničene. Potpune informacije o funkcioniranju i ograničenjima sustava potražite u korisničkom priručniku. Dodatne informacije zatražite od svojeg pouzdanog zastupnika za Subaru.
*5 Dostupno u verzijama STYLE, PREMIUM i 4DVENTURE.

© SUBARU CORPORATION. Sva prava pridržana. | Subaru Italia S.p.A.
Sjedište; Ala (TN), L.go Negrelli 1, C.A.P. 38061 Temeljni kapital: 2.600.000 €
Upravno sjedište: via Montefeltro 6/A – 20156 Milano
Društvo je podređeno upravljanju i usklađivanju društva Subaru Europe N.V/S.A
P.IVA 01188480220 Dioničko društvo s jednim članom društva.